7:00 – 8:00 Przyjmowanie dzieci:
- zabawy indywidualne w kącikach zainteresowań,
- zabawy ruchowe integrujące całą grupę,
8:00 – 8:15 Toaleta, czynności higieniczne i pielęgnacyjne:
- wdrażanie elementów higieny osobistej
- kształtowanie umiejętności samoobsługowych
8:15 – 8:45 Śniadanie:
- karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku,
- ćwiczenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłku,
8:45 – 9:00 Toaleta, czynności higieniczne i pielęgnacyjne:
- wdrażanie elementów higieny osobistej
- kształtowanie umiejętności samoobsługowych
9:00 – 10:00 Zabawy edukacyjno – rozwojowe:
- zajęcia zorganizowane stymulujące rozwój psychoruchowy dziecka
- zabawy ruchowe koordynujące całe ciało dziecka
- zabawy plastyczne
- zabawy rytmiczne
- zabawy manipulacyjne i paluszkowe
- zabawy logopedyczne, wspomagające rozwój mowy
10:00 – 10:15 II śniadanie
10:15 – 11:15 Pobyt na świeżym powietrzu:
- zabawy ruchowe
- spacer
- w razie niepogody zabawy dowolne w sali organizowane przez opiekunki
11:15 – 11:30 Toaleta, czynności higieniczne i pielęgnacyjne:
- wdrażanie elementów higieny osobistej,
- kształtowanie umiejętności samoobsługowych,
11:30 – 12:00 Obiad II danie:
- karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku,
- ćwiczenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłku,
12:00 – 14:00 Sen lub leżakowanie:
- słuchanie czytanych bajek,
- słuchanie kołysanek, muzyki relaksacyjnej,
14:00 – 14:15 Pobudka, czynności higieniczne i pielęgnacyjne:
- wdrażanie elementów higieny osobistej,
- kształtowanie umiejętności samoobsługowych,
14:15 – 14:45 obiad (zupa):
- karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku,
- ćwiczenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłku,
14:45 – 15:30 Zabawy tematyczne, rozwijające indywidualne zdolności dzieci:
- zabawy rytmiczne,
- zabawy manipulacyjne i paluszkowe,
- zabawy rozwijające spostrzegawczość,
15:30 – 15:40 Toaleta, czynności higieniczne i pielęgnacyjne:
- wdrażanie elementów higieny osobistej,
- kształtowanie umiejętności samoobsługowych,
15:40 – 16:00 Podwieczorek:
- karmienie i pomoc przy spożywaniu posiłku,
- ćwiczenie umiejętności samodzielnego spożywania posiłku,
16:00 – 17:00 Zabawy swobodne, rozchodzenie się dzieci do domu:
- zabawy w kącikach zainteresowań,
- czas na indywidualne rozmowy rodziców z opiekunkami.